بازار کار و آشنایی با رشته علوم تربیتی در مقطع کارشناسی ارشد
دانلود کتاب جزوه و اخبار دانشگاه
موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز

اگر می‌خواهید این رشته را به اختیار خود انتخاب کنید بهتر است که از خصلت‌های ذاتی اصلاح طلبی و روحیه رحمت و رافت خواهی، بهره‌مند باشید. داشتن صبر و حوصله هم خیلی به درد شما می‌خورد.جاذبه‌های مخرب دنیای صنعتی امروز در کنار همه خوبی‌هایش دسترسی آسان افراد برای ارتباط با یکدیگر رشد سریع علوم و تخصص‌ها و اثرات آن بر روح و روان انسان، متخصصان را بر آن داشته که رشته‌ای را در دانشگاه دائر نمایند که بتواند به راهنمائی و ارتقاء فرهنگ روح انسان کمک می‌کند تا انسان حدود حرکات و ارتباطات خود را به نحو شایسته‌ای متعادل نماید.
ضریب دروس تاریخ و جغرافی 3 و ادبیات ، روان‌شناسی ، فلسفه و منطق 2 و مابقی دروس 1 می‌باشد.

توضیحات کاملتر را در ادامه مطلب ببینید ...

ــــ برگرفته از وزارت کار و امور اجتماعی ـــ 



ادامه مطلب...
ارسال توسط زهرا.ط

به نظر می‌رسد فارغ‌التحصیلان دوره‌های تحصیلات تکمیلی این رشته، آمادگی و پختگی بیشتری برای حضور در بازار کار دارند.

فرصت‌های شغلی یک حسابدار بسیار گسترده است و از پایین‌ترین سطح تا بالاترین سطح را در بر می‌گیرد. با وجود این که در دانشگاههای مختلف کشور اعم از دولتی ، غیرانتفاعی و آزاد، دانشجویان بسیاری در رشته حسابداری تحصیل می‌کنند، اما تعداد فارغ‌التحصیلان بیکار این رشته از سایر رشته‌ها کمتر است. چون از یک موسسه کوچک گرفته تا بزرگترین کارخانه‌های کشور حداقل برای تهیه اظهارنامه مالیاتی به حسابدار نیازمند هستند.

همچنین دانش حسابداری در بخش مالیات کاربرد وسیعی دارد. چون محاسبه سود به یاری حسابداری امکان‌پذیر است و تعیین مقدار سود نیز مبنای محاسبه مالیات شرکتها اعم از دولتی و خصوصی می‌باشد.

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب ...

ـــ برگرفته از وزارت کار و امور اجتماعی ـــ



ادامه مطلب...
ارسال توسط زهرا.ط

وضعیت اشتغال و بیکاری مترجمان
امروزه یكی از مشكلاتی كه فراروی جوامع بشری قرار دارد و مسئولان كشورهای مختلف را به چالش كشیده است، معضل بیكاری می‌باشد. همواره ایجاد و گسترش فرصت های شغلی برای دولت ها كار طاقت‌فرسایی بوده كه این قبیل مشكلات برای كشورهای در حال توسعه و بخصوص آنهایی كه جمعیت جوانی دارند بیشتر مشهود است. كشور ما نیز نه تنها از هجوم امواج اقتصادی و فرهنگی حاصل از معضل بیكاری مستثنی نیست، بلكه به دلیل تركیب جوان جمعیت، در معرض شدیدترین آسیب ها قرار دارد.
یكی از اولویت های برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی كشور، ایجاد اشتغال برای قشر جوان و نیروهای مولد جامعه به طور عام و نیروهای تحصیل كرده و بیكار به طور خاص بود. موضوعی كه یكی از دغدغه های اصلی مسئولین و اهم برنامه های وزارت خانه هایی همچون كار و امور اجتماعی، صنایع و تعاون می باشد.
توضیحات بیشتر را در ادامه مطلب دنبال کنید ...

ـــ برگرفته ار وزارت کار و امور اجتماعی ـــ



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 6 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط زهرا.ط

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

javahermarket